11 februarie 2010

Costum de baie pentru iarna

Cine a iesit sau are de gand sa iasa din casa zilele astea ar trebui sa fie pregatit sa utilizeze unul din urmatoarele echipamente:
- costum de baie pentru o baie de noroi sau cizme de cauciuc (d-alea cum purta mamaia si cum e la moda acum in randul speciei 'pitzi'...
- patine pentru portiunile cu gheata sau zapada uimitor de alunecoasa...
- echipament de ski pentru muntii de zapada...
Fiind destul de dificil sa alegi una dintre variante... Recomand cu caldura sa fie folosite toate trei... Ca doar traim in Romania...

PS: na ca am ajuns sa bloguiesc si din metrou, dupa o zi superba la munca...

2 comentarii:

Denisa spunea...

Si eu mi-am luat cizme de cauciuc, dar nu pentru ca ar fi la moda (sincer, nu inteleg de ce ar fi aceste cizme trendy-cool), ci pentru ca piciorusele mele nu mai suportau zapada flescaita si baltile de la trecerile de pietoni:)) nu arat prea feminin in ele, dar la nevoie sunt f. practice si utile:))

matsa spunea...

Acum na :) depinde şi de motivaţie :P