25 mai 2009

Lucruri simple

Aseară, în timpul unui scurt zapping înainte să mă ia somnul, am dat peste o scenă dintr-un film în care era o sărbătoare (nu m-am prins exact care era ocazia) cu artificii... Nu am rămas prea mult pe acel post, am apucat doar să văd două personaje care (parcă) au spus ceva în spaniolă, după care tipa a plecat...
Imediat, m-a apucat un warm feeling inside, un zâmbet mi-a cuprins chipu (ca-n desene, de la o ureche la cealaltă) şi gândul mi-a zburat la cel mai frumos revelion de pană acum... fără planuri complicate, anul acesta am avut parte de un du-te vino (party, artificii, club)... iar ora 12 m-a surprins în braţele puiului meu privind artificiile... A fost exact ca-n filme/desene... când dispare toată lumea din jurul personajelor, nu mai exista nimeni, nimic... Eram doar noi doi... Yummy... ce romantic...

Niciun comentariu: