15 noiembrie 2009

Despre telefoane...

Făceam şi eu zapping pe internet... cum fac tot mai rar în ultima vreme... şi am găsit un articol interesant. Este vorba despre un concurs şi... chiar dacă m-am trezit în ultima zi, asta este, particip şi eu. Subiectul: telefoanele mobile...

Atunci când mă gândesc la telefoane mobile... trebuie să recunosc că prima idee care-mi trece prin cap este că sunt o maniacă. În fiecare an îmi schimb telefonul. De ce? Tot timpul apare ceva nou... care mă atrage mai mult decât ce am în acest moment. Deşi în general îmi cumpăr telefoanele de la magazine specializate precum Germanos (ultimul telefon de la ei l-am luat), mi s-a întâmplat să iau şi de la lume care avea de vânzare. Prefer totuşi magazinele specializate (probabil că aşa va fi şi cu următorul telefon), îmi place să am factură, garanţie la telefon...

După cum am precizat într-un articol anterior, nu sunt fan Orange (dar nici nu am ceva cu ei...). Momentan am un abonament de la Cosmote... pe care este posibil să-l schimb într-un Orange (atât timp cât apare E55-ul la ei :P) după ce expiră contractul de 2 ani cu care m-am ales pentru a-mi lua un N78 :D. Între timp m-am mai informat şi un abonament Panteruţă mi s-ar potrivi destul de bine... minute suficiente... mesaje la fel... net pe telefon... chestii d-astea... Ce operator nu aş alege cu siguranţă? Vodafone, deşi îmi plac şi reclamele lor... Nu mă atrage niciun produs de-al lor... Niciun abonament... Nicio ofertă... Nu vreau să fiu rea dar nu mă identific cu ce promovează ei, deşi am avut la un moment dat un abonament Cent de la Connex.

În legătură cu dealerii, dacă prin cine ştie ce minune rămân la Cosmote, cu siguranţă nu îmi voi lua telefon de la Internity. Am rămas cu un gust extrem de amar după ce am fost cu tata să-şi ia şi el un telefon... şi un individ ne-a răspuns foarte sec că nu există niciunul conform cerinţelor noastre... Ciudat, la 2 minute după aceea am luat un telefon de la Vodafone...

În ceea ce priveşte telefoanele... Am fost o vreme fan Samsung... Acum, probabil că se vede că tind spre Nokia. Trebuie să recunosc că pentru a avea şanse să-mi placă, un telefon trebuie să aibă funcţiile ŞI designul pe care mi le doresc eu... Doar la aceste două mărci am găsit modele care să-mi placă. La capitolul funcţii, telefonul trebuie să aibă cameră foto cât se poate de performantă, WiFi, radio, jocuri... şi probabil încă vreo câteva pe care nu mi le amintesc acum... De ce? Fără ele un telefon mi s-ar părea inutil... La capitolul design... Trebuie să fie subţire, foarte subţire... şi simpatic. Cel pe care-l am acum nu prea îndeplineşte decât partea a doua la design...

Ce pot să fac acum...? Nimic... Doar să aştept să mi se termine abonamentul şi să apară la Orange E55 :D

5 comentarii:

Gabriel URSAN spunea...

Mulţumesc!

Shume spunea...

Cum te-ai interesat daca un abonament iti satisface nevoile si altul nu? Ai intrat pe site-ul fiecarui operator in parte?

Intreb asta pentru ca sunt curios daca ai folosit comparatorul online de abonamente si oferte ale operatorilor, mobime.ro ,sau ai intrat pe fiecare site in parte?

Pentru ca pe mobime.ro poti sa-ti introduci fix nevoile tale de comunicare si el iti va spune ce abonament, de la toti operatorii de telefonie mobila, ti se potriveste cel mai bine, sau o combinatie de abonament + extraoptiuni.
In fine, incearca-l o sa te convingi ca este chiar util atunci cand vrei sa-ti alegi un abonament.

matsa spunea...

Interesant :) O sa ma uit şi pe acolo.

PS: simpatică modalitate de a face reclamă :))

Shume spunea...

:) Multumesc de apreciere. Dar nu e chiar reclama. Stii de ce? Pentru ca vin cu o solutie la unul din obiceiurile tale (de a te uita dupa abonamente).

Poti sa spui mai degraba ca promovez un serviciu care cred ca ti-ar fi util.

Adica pot sa te asigur n-am sa postez despre MobiMe la articolele tale care nu au legatura cu domeniul din care face parte acest serviciu, si anume compararea online de abonamente si oferte prepay.

P.S ce raspuns rapid ai dat :)

Adi spunea...

Îmi aduc aminte ca aveai odata Connex Cent...