21 noiembrie 2009

Campania electorală

După minunatele răspunsuri oferite la campaniile lui Băsescu... de tipul imaginii de mai jos... şi multe altele puţin mai discrete (Trăiţi bine? etc.)...



Se pare că şi "oamenii" lui Băsescu au ceva cu el...




Altfel nu te-ai aştepta să-i fie stricată imaginea într-un stil mare... chiar în centrul capitalei... Credeam că pentru a face o campanie electorală ai nevoie de o facultate... Eu am făcut terminat una dintre facultăţile care ar fi utile în astfel de situaţii... şi probabil că aş avea coşmaruri cu Rogo dacă aş comite-o în halu' ăsta... Este suficient să te plimbi pe cealaltă parte a străzii (lucru necesar pentru a putea vedea IMENSA imagine...) şi astfel observi că... Băse este foarte frumos luminat şi are nişte ochi... interesanţi (sau o fi felinaru'?)...

Mă rog... oamenii care au făcut campania cu siguranţă au şi multă experienţă deci... n-am eu dreptul să comentez... Clar :))

PS: n-am nimic cu Băsescu... este vorba strict de persoana/persoanele care s-a ocupat de campanie...

Niciun comentariu: