10 februarie 2010

Despre telefoane (cont'd)

În urmă cu ceva timp vorbeam despre telefoane... Între timp am pus (parţial) în aplicare ce am spus. Mi-am luat o pisicuţă 12 (Pantera) de la Orange şi mi-am luat şi un Nokia... E72. Iniţial mă gândeam la E55 dar aspectul profi şi camera de 5MP ale lui E72 m-au cucerit.

Sunt mulţumită de telefon. Am avut o singură problemă cu el în primele zile (la încheierea un apel, nu puteam folosi tasta Space decât după un restart). În rest... Toate bune. Tastatura şi aspectul blackberish mă încântă...

În ceea ce priveşte Orange... Odată ce nu totul se poate împărţi în alb sau negru... Situaţia e gri. Abonamentul e simpatic, e interesant să ai net pe telefon... să poţi să intri când îţi doreşti... DAR mi-e destul de greu sa le înţeleg politica de alocare a numerelor odată ce, la o lună şi ceva, chiar două, după ce mi-am facut abonamentul, încă mă mai sună prietenii lui Mihai şi ai Mirelei (probabil foştii proprietari ai cartelei)...

Ce pot să zic... bine că am scăpat măcar de mesajele şi telefoanele de ameninţare de la ING unde aveau ăştia un credit...

Niciun comentariu: